شناسه خبر : 98323
یکشنبه 07 اسفند 1401 , 15:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری مسابقات بسکتبال باویلچر رامسر/تصاویر

در اولین روز از آغاز رسمی مسابقات، مسابقه ای بین تیم‌های (ج) تهران و خوزستان برگزار شد که تیم جانبازان خوزستان موفق شد تیم...

 فاش نیوز - مسابقات بسکتبال با ویلچر جانبازان کشور از روز چهارشنبه سوم اسفند با برگزاری مسابقه بین تیم های مستقر در مجموعه ورزشی شهید چمران رامسر آغاز شد.

  به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری فاش نیوز، این مسابقات که با برنامه ریزی بنیادشهید و به میزبانی استان مازندران برگزار شد، با حضور چند تیم از استان‌های کشور از روز دوم لغایت هشتم بهمن آغاز گردید.

 در اولین روز از آغاز رسمی مسابقات، مسابقه ای بین تیم‌های (ج) تهران و خوزستان برگزار شد که تیم جانبازان خوزستان موفق شد تیم سوم تهران را شکست بدهد.

 در سایر بازی‌ها نیز تیم های آذربایجان شرقی با یزد، قم با اصفهان، چهارمحال بختیاری با اردبیل و تهران (ب) با گیلان با یکدیگر به رقایت پرداختند که تیم‌های جانبازان آدربایجان شرقی، قم، چهارمحال بختیاری و تهران به پیروزی دست یافتند.

در دومین روز از این بازی‌ها، یعنی روز پنج شنبه نیز سه بازی در نوبت صبح، و دو بازی هم در نوبت عصر انجام داد.

 

گزارش از جانباز عسکری

عکس از جانباز الله دادی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi